Veelgestelde vragen
Heb ik veel budget nodig om met LinkedIn te starten?
Nee. Natuurlijk kun je met meer budget meer impact maken, maar met €500 tot €1.000 per maand kun je al hele mooie dingen bereiken.
Hoe zorg je dat advertenties de juiste doelgroep bereiken?
LinkedIn biedt mogelijkheden om op organisatie niveau te targeten. Dat wil zeggen dat jouw advertenties precies bij de DMU van jouw droomklanten in beeld gaan komen.
Hoe onderscheiden LinkedIn Ads zich van Google of Facebook/Instagram Ads?
LinkedIn Ads zijn bij uitstek geschikt voor B2B-doelgroepen, omdat je adverteert op basis van professionele criteria zoals functie, branche, senioriteit, bedrijfsgrootte en zelfs specifieke bedrijven.
Wat is Account Based Marketing?
Met ABM richt je je op specifieke accounts die perfect passen bij je ideale klantprofiel. Sales kiest dus vooraf welke klanten ze écht willen binnenhalen. Marketing ontwikkelt voor die accounts hyperrelevante campagnes en content.
Kun jij ook content en visuals maken voor de advertenties?
Ja zeker. Zowel de advertentieteksten als de afbeeldingen kan ik bewerken. Video's doe ik niet zelf.
Wanneer is LinkedIn interessant voor mijn organisatie?
Als je hoge orderwaardes, grote customer life time values en lange sales cycli hebt.
Moet ik zelf een LinkedIn Ads-account aanmaken?
Ja. Je blijft te allen tijde eigenaar van het account. Alle data zal dan ook blijven op de plek waar het hoort.
Wanneer zijn we een match?
Als je aan tafel wilt komen bij je droomklanten (en als jouw organisatie dus klaar is om marketing en sales écht te laten excelleren).
Ben je momenteel beschikbaar?
Dat kan ik helaas niet beloven. Neem gerust contact met me op om te achterhalen of ik al dan niet ruimte in mijn agenda heb.

